Verpleegkundige goes USA: (geen titel)

Monday, July 16, 2007

(geen titel)

Afgelopen vrijdag hebben Marc en ik het schokkende nieuws te horen gekregen dat ik borstkanker heb.
De komende maanden zullen voor ons het teken staan van het vechten tegen deze ongelooflijke rotziekte.

Wat dit betekent voor onze plannen om naar de VS te emigreren? Geen idee!
We zijn wel aan het kijken of het eventueel nog tot de opties behoort (met name verzekerings-technisch) maar we gaan eerst keihard vechten om deze ziekte te overwinnen.

En daarna kijken we wel waar we behoefte aan hebben.

3 Comments:

At 10:09 PM, Blogger Petra said...

Heel veel sterkte gewenst Mariska.
Lees je blog altijd en zag dat je een up-date had gedaan. Hoopte op goed nieuws over een werkvisa voor jou. Dit moet een enorme schok voor jullie zijn.
Nogmaals heel veel sterkte!
Petra Glorie

 
At 6:47 PM, Blogger kastelke said...

Hemeltje, Mariska, is dit schrikken! Ik wens jou en Marc ontzettend veel moed en sterkte toe tijdens je genezingsproces, en ik hoop dat je ons ondertussen toch nog op de hoogte gaat over hoe het je gaat.
Voorlopig moest je toch je koffers nog niet pakken richting Amerika, dus wie weet, tijd brengt raad!

 
At 8:42 PM, Anonymous Anonymous said...

Mariska,

Ik wil jou en je man heel veel sterkte toewensen in de komende tijd.

groeten,
Mariska dG

 

Post a Comment

<< Home